Blog Lensa Kamera

Selasa, 29 November 2011

Awek Panas Buat Aku Tak Tahan

Assalamualaikum w.b.t . . .


Peeewittt,
mak oii cun gila awek ni,kalau dapat mesti best,
macam mana nak contact ye..ermm segan nak minta nombor telefon..
macam mana ni,aku tengok pun dah tak tahan dah.
tengok dari belakang pun dah tahu,dari depan mesti lagi seksikan??
siapa tengok mesti cair punya,tak kira nak kenal juga..nak juga

Hai awak,boleh berkenalan?

berkenalan?opah kau..aku ni sebaya mak kaulah..

opssss,maaf makcik.. byeee [ #tengok dari belakang macam awek muda,tengok depan mak oiii ]


*AMARAN KERAS : Perbualan diatas ada rekaan semata-mata

Makin mantap dunia sekarang ni,makin geliga kita zaman ini,
makin bergaya fesyen masa kini,makin berbogel seurat badan kita jadinya,
yang muda tu memang muda,tak payah nak cakap..yala jiwa muda,hati panas.
kalau tegur alamat ada yang lari dari rumah ikut jantan,
ada pula lempang kita kata tak payah nak kecoh,
ada juga yang buat muka rasa tak bersalah.
TAPI yang TUA tu macam mana??
tak sedar-sedar lagi ke dari lena,
rumah dah kata pergi,kubur dah kata mari SINI..
tak tahu ajal bila sampai,takut tak sempat nak taubat tau..SEKIAN

*Lelaki memang nakal,tapi kalau perempuan dah macam tu,siapa yang boleh tahan??


Kata Achie :Sakit mata tengok sampai besok nak kena MC..heheheee


Sila like jika suka entry ini.jangan marah-marah..hehee




17 komen dari budak comel^^:

hawiz berkata...

hik3

mmg cunss

emieysandra berkata...

haha..aweks! please jgn nak 'panas' sgt lah ~_^

cik ika berkata...

due2 slh..ta pndai bk jga mata..ta pndai nk jga diri..


#ika ni hot ke?? tak kn3

zulhilmi tempoyak berkata...

untung la....

mak spe la yg mude tu...hahahaha

Akue Achik berkata...

haha,,wanita moden la katakan..mmg sng nak jmpa..huhu..
tgok mcm non, rpany2 Muslim..tu lg la..

Kira Kekuri berkata...

haii achie. yepp, sy bz. hehe tc

Ujie berkata...

ohh..tu makcik yg ada masalah kecelaruan identiti!

"tundukkanlah pandangan matamu..wahai lelaki & prmpuan"

Tea berkata...

Tapi makcik tak pernah pakai mcm tu tau.. Makcik tea ni baik ;)

Eyda Syahida berkata...

terus MC tuuuu.. ahahahahaha

~ yus ~ berkata...

Ok, saja nak tekan pada statement "lelaki memang nakal, tapi kalau dah perempuan macam tu, siapa boleh tahan??"

Lelaki di jadikan sebagai khalifah Allah, ketua dalam keluarga, pembimbing. Lelaki yang baik akan membawa wanita ke jalan yang betul, jalan yang lurus, membimbing supaya menjadi wanita yang solehah.

Memang ramai wanita yang tak kuat iman, suka nak mendedahkan diri, tak sedar mereka membuka peluang pada lelaki untuk menjahanamkannya lebih lagi.

Tapi lelaki yang membuat wanita itu terus hanyut, terus leka dalam kehidupannya adalah jauh lebih teruk!!

Kalau semua lelaki menolak, semua lelaki berusaha menasihat, tiada lelaki yang suka dengan penampilannya, lama2 berubah juga rasanya.

Wanita sifatnya suka di puji, suka di belai, bila orang kata mereka cantik berpakaian begitu, apa lagi, terus alpa.

Kalau semua lelaki pun memainkan peranan, berterus-terang bahawa tiada yang suka dengan penampilan yang menjolok mata, dunia pasti aman.

So, dua2 memainkan peranan sebenarnya, kalau lelaki pun dua kali lima aje, terus nakal, sama-samalah tanggung dosa..tak gitu?

Myez.. berkata...

Dlm quran ada mnyatakan:-
sbaik2 remaja ialah remaja yg blagak tua..
seburuk2 tua ialah org tua yg blagak remaja..

Jiwa matang itu berharga..
Jiwa muda itu geliga..
Tpulang kpd kt mpraktiknya..

Sunah Sakura berkata...

huhuhu...kesian wanita2 itu...

diana berkata...

lelaki kan pemimpin..
kalau tengok perempuan nakal,ubah la..
tak kan nak ikut nakal sama kot...
hehehe..
kalau ikut nakal sama
tak boleh jadi pemimpin la..
ekekekek

nazirah berkata...

ambOi2 jge mata tu cik abang hehe

Azlan Hasan berkata...

hehe..nie gambar sape achie???hehe..awek ko ker??bagi aku seksi tak semesti kena dedahkan kulit yang banyak..hehehe

Regards,
-Strider-

Nisa Greennnpanda berkata...

bdk prasan comel dtg bg komen... ^_^

owh..camtue eh? tp kalo tkut mate xleh tahan, ptt nye laki jgn la dok pndang2 pmpuan2 yg seksi2 tue.. diorg tue mmg ssh nk ditegur pun..huhu~.. "-_-

ctk berkata...

hehehe..mak org pon nk ngorat..gatal! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger