Blog Lensa Kamera

Jumaat, 18 November 2011

Kami Gay l Tak Kacau Hidup Orang

Assalamualaikum w.b.t. . . 

Kami gay,ya kami akui kami gay,
kami tak pernah kacau hidup orang,
kami tak pernah kisah orang lain,
kami hidup dengan cara kami,
kami hidup dengan keseronokkan dunia kami..
kami selesa dengan perasaan songsang kami..

Kenapa ganggu hidup kami,
kenapa suka tahu hal peribadi kami,
kenapa suka sibuk dengan apa yang kami lakukan,
kenapa suka sangat mulut tu lancang mengata kami,
kenapa suka buat kami terseksa,
kenapa ganggu kebahagiaan yang kami ingin kecapi..
Kenapa??

tolonglah tinggalkan kami begini,
tolong lepaskan kami dari derita berlarutan sebegini,
tolong fahami perasaan kami,
tolong kasihani kami,
tolong jangan kisah apapun terjadi pada kami..
Tolonglah..bolehkan??

******* ******************** ********* ******* ******** ********* **********

Perlakuan gay / lesbian masa kini semakin menjadi2,semakin banyak page di facebook dibangunkan oleh orang yang tidak bertamadun demi kepuasaan nafsu syaitan yang menguasai mereka..mereka lelah menjadi hamba syaitan demi nafsu songsang yang akan merosakkan mereka dalam tidak disedari..

Ya,aku peduli..aku kisah apa yang terjadi,persetankan bagi mereka yang kata aku kepoh..ya,aku memang kepoh.aku tak suka bila ada golongan iblis seperti ini,sudahlah merosakkan diri sendiri..malah mengajak yang lain menjerumuskan diri ke lembah yang hina..bukan aku sibuk nak menjaga tepi kain orang,bukan aku minat bila terpaksa menebalkan diri menghalang kalian dari semakin jauh dari ajaran islam yang suci,,Tapi aku malu bila ada yang mengata islam menghalalkan kebebasan seperti apa yang mereka lakukan..aku malu bila mereka mengatakan mereka islam tapi tanpa segan silu berlaga pipi berlawan lidah dengan nakal sekali.aku malu bila mereka tak sedar diri mengupload gambar keji ke dalam dunia maya ini..Aku MALU SEKALI.....Sekian.

**Tak sedar diri bila2 masa Allah bisa mencabut nyawa mu..Sedarlah Diri

tahniah buat admin tersebut  yang banyak mendapat kejayaan menumbangkan page2 murahan walaupun baru ditubuhkan..

**jom join contest kami..hehee SINI **Ini iklan sebentar...

*Adam dan hawa kan lagi serasi banding dengan ..............................

Kata Achie :Bukan niat nak kepoh,tapi aku tak ingin kalian sebegitu..


Sila like jika suka entry ini...



0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger