Blog Lensa Kamera

Khamis, 26 April 2012

Jangan Pilih Kasih l Gambar I-City Shah Alam

Assalamualaikum w.b.t. . . . 

Amaran KERAS !!
Entry ini tidak kena mengena langsung dengan entry kat sini..[ LINK ]

Kenapa perlu pilih kasih wahai makcik,
kasih sayang kami tak berbelah bagi,
kami sayang seperti mak sendiri,
tapi kenapa kami cuma layak dibenci??

Kenapa perlu ada pilih kasih wahai pakcik,
kami sedar kita ini sesama jantan,
mesti pakcik geli bila kami dah pegang,
kami tolong ikhlas kerana tuhan..

Menolong orang apa yang kami mampu,
membantu mereka yang masih sudi,
tak meminta balasan balik dari mereka,
cukup tuhan tau niat kami bagaimana..

Aku kesal dengan anda wahai makcik,aku kesal dengan anda wahai pakcik.. pertolongan kami jangan disalah erti,jangan kami dianak tiri..kami semua sama saja,membantu makcik pakcik selagi terdaya,bermain dengan nyawa dah jadi tanggungjawab kami..tapi bukan bermaksud kami hanya layak dimaki,bukan bermaksud kami cuma hanya mampu berdiam diri..tapi kami sabar selagi mampu bersabar..makcik pakcik kena sedar akan hakikat itu..Mentang-mentang kami cuma kerja kilang,macam ini kami diabaikan.Sekian~

#Makcik pakcik,kami merajuk 44 hari baru padan muka.hehee senyum selagi mampu^.^
#Tak baik mengampu,bekerja mengikut kemampuan diri.
#Pesanan khas buat kawan karib aku, Siti Syakirah..macam mana aku nak tinggalkan jejak kat blog kamu..sila bertoleransi sikit,jangan sampai aku gigit..

#Sewaktu di I-city dulu..ermm rindu kenangan itu.

Untuk gambar lebih lanjut,sila klik link dibawah..terima kasih !!


Kata Achie :Sila jangan muntah 44 hari lihat wajah aku..tolong~


Terima kasih Tuhan diatas kehidupan yang engkau berikan..Aku cinta Allah~

47 komen dari budak comel^^:

Cik Tester berkata...

hai hensem . aimisyu . okbai

Muhammad Saiazuan Norhalik berkata...

hehehe xde kaitan ngan pilih kasih rosham noor an? huhuu

knapa msti blur muka ko? huhu

Afzainizam berkata...

uihhhh paparazi tangkap gambooo...
habis muka aku masuk news paper muka depan...

makcik pakcik dengar lah rintihan kami ini... kami hanya menahan sabar seadanyerr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
sport rim rs watanabe

-ytazzi- berkata...

tak paham...tehehehehe =)

kiera'sakura berkata...

errr pasal situasi tmpt kerja erk?

Niza Romli berkata...

Ini kes apa ha? mogok? marah? kecik hati? kuciwa kaa? hehe

Hanamiko Sakura berkata...

uwek.. dah termuntah.. hahaha, just joke..


dekat i-city memang banyak kenangan.. lot of memories.. :')

Mr.Clive berkata...

merajuk sampai 44 hari eh?hahah...chill... :)

Leeya Hezlin berkata...

Ada apa dengan pilih kasih..
Sedangkan allah tak pernah nak pilih kasih..
Lagipun xbest la pilih2 kasih ni..
Kesian kat orang lain..
Yaa,kerja la ikut kemampuan..
Jangan nak mengampu saja..


P/s : have a nice day en achie..insyaallah lawan tetap lawan..huhu..one thing kenapa saya suka komen tp xupdate sebab saya biasa on9 guna hp.. :)

kay_are berkata...

sape makcik ngan pakcik tu? pelih kasih cane kah? tak bape faham sangat ni bro.. @.@

teha berkata...

laa.. buat ape nk muntah ? hahhha !

ezyra daniel berkata...

tak muntah aihhh cool je nie ag
*mke da pucat sebanrnye hahahaahahah
nice blog abg.....,follow sni

♥ wawawawa ♥ berkata...

i-city..hurmm..boring..haha

Prettywrite berkata...

apa yang makcik pakcik tu dah buat?hehe..
ala sorok2 muka pulak..tak aci betul achie ni..:p

c'axoera ヅ berkata...

mana boleh! berkasih mestilah kena pilih hahahahaha nak yang sedap2 ajaaaa kakakaka

tirahzairi berkata...

ewahhhh ewahhhh.....muntah 44.5 hari~

Iffah Afeefah berkata...

Sabala achie. Dorg sakit kot

kadang caci maki tu xsengaja diluahkan

#dugaan kan?

FEDO berkata...

Kasih yang di pilih bh.He2

O CIKTEDDY berkata...

gmbr x jelas,camne nak muntah..ehh =D

walaupun cik xtau citer sebenar2nya tp dr ape yg cik bace..ni kesah slh faham yg agak teruk..ehehe

Ujie berkata...

pesakit2 Achie ke?
hmm..kuatkan tembok kesabaran ya!

*ni penampilan pertama wajah Achie kan..yg close up.

Cik Penguin_Solehah berkata...

Menolong orang apa yang kami mampu,
membantu mereka yang masih sudi,
tak meminta balasan balik dari mereka,
cukup tuhan tau niat kami bagaimana.

Setuju dengan kata2 ni.. btw,canti gmbr kat ICT tu^^

Lea Isnawi berkata...

x macho la achie majok2 ni

MaYa MustWany berkata...

wahh best kan

Cik tikah berkata...

jangan pilih kasih, tepat dengan perasaan cik tikah ahri ni :)

Kira Kekuri berkata...

gigit ja la klo termampu.
sbnarnya sy pun lpa yg sy hide comment. plupa btul pun sy ni.
baya ni te' blog ea begea. xda makna pun 2. x perlu comment, sbb sy rsa malas sda mo update. baii

cik ika berkata...

sian smpai dianak tirikan ye..

Shaznina Sofia berkata...

hye woofer.. lame x jmpe kn.. humm ehh ehh? ape yg mak cik gn pak cik tu da buat??

xila riston berkata...

emm dr dulu teringin banget deh nak pi icty...sobsobs suka lampu2. hahah

CIK TOM berkata...

tue gmbr achie ke??hee..
rindu nak gi icity..last 2010 kot gi sn..sob3...

Cik Tam Hitam berkata...

huhu...

**bile bace entry ni gua agak blurr ckit...keke...=)

si kiut lavender berkata...

tak pernah lagi jejak i-city...wuwuut

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Esok jom join Bersih 3.0 Kita kasi bersih hati mak cik dan pak cik :P

ciK LyndaWawa berkata...

saya tak pernah g sini....waaaa...

sudipVSsenduk berkata...

wahai makcik &pakcik...
yang tua dihormati, yang muda dikasihi


Eeerrr.. Tak terasa pulak nak muntah 44hari, tapi mual2 & nak pitam tu ada laa... :-D

Fid"s berkata...

gua tak bz bro tapi sibuk, sakit kepala pikir pasal perempuan haha

dhiera berkata...

saya pun keje kilang jugak.

Boni JLL3 berkata...

wah..sapa la pakcik dan makcik tu??hehe

EruzuLiyana berkata...

eruzu kembali lagi nak mintak hadiahhhh. heheh :D jangan pilih kasih, sebarkan kasih sayang :)

Mr.Clive berkata...

kenapa ni bro?everything ok?

Suhami Ahmad berkata...

amboih...sampai bersinar-sinar mata...huk huk

Cik Kartun ( CK ) berkata...

hamboihh.. CK nk posing nieh
tlg snap kan hehehe :p

ABU berkata...

siapa makcik tu...

♥e'in♥ berkata...

untung ah dh pegi i-city.. huhuhu

CiK FizA berkata...

hohohoh. besarnya gambar ! >.<

shera haifa berkata...

zaman skrg kasih sayang yang diberikan pun dh berlainan.. mak ayah sndiri contohnye banyak bezakan kasih sayang antara anak2 mereka..

Telor Power berkata...

fuh style la gambo ni

Nisa Greennnpanda berkata...

msti dlm keje achie, kne byk b'sabo kn? so sabo je la, hehe..

uih.. tgkap pic sy ke tue? XD ade gak eh pic yg expose sket muek achie, ngehehehe.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger