Blog Lensa Kamera

Rabu, 18 April 2012

Budak Baik

Assalamualaikum w.b.t. . . 

Aku teringin ingin menjadi budak terbaik dari pada yang baik-baik walaupun aku sedar aku bukan budak yang baik belaka.. bukan sekadar baik pada kata-kata,tapi baik lahir dari hati yang tulus..jujur aku katakan aku berusaha sebaik mungkin mencari mereka yang baik-baik untuk dijadikan sahabat kehidupan namun aku lupa yang aku tak mampu menjadi sebahagian dari sahabat yang baik itu..Apapun yang baik itu dari dari Allah swt dan yang buruk itu datangnya dari aku,yakni hambanya yang punyai pelbagai sifat yang kurang baik..Maafkan aku Ya Allah~ Korang baik ke??

#Mood rajin,sila kembali padaku..
#Zaman dah berubah,makanya penulisan aku pasti berubah2 mengikut keadaan dan akal fikiran yang kian berentakkan..
#Kutuklah,sindirlah..apapun yang terjadi hanya Allah yang tahu niat kita bagaimana..

#Aku kurang gemar bila event potrait dibuat..landskap jom!!

Klik link dibawah jom~

Kata Achie :Diusia ini,aku jumpa orang pelbagai rupa dan ragam..


Terima kasih Allah atas kehidupan yang kau berikan..Aku sayang Allah~

28 komen dari budak comel^^:

kiwi berkata...

saya tak baik tapi akan cuba untuk jadi baik..ade niat pon kire ok jgk kan ^^

Mysara Ab Rahman berkata...

kita berusaha menjadi yg terbaik..:)

Ujie berkata...

Setiap dr kita mmg ada perasaan nak jadi baik. itu adalah fitrah manusia.
Iman mmg bertambah berkurang..sbb tu kdg kita baik, kdg jahat. Yg penting, cpt sedar dan sntiasa berusaha ke arah yg terbaik.

Slmt kembali menulis achie..^_^

Muhammad Saiazuan Norhalik berkata...

hehe bkn senang nak jadi budak baik ni kan.. environment tu memainkn peranan besar

syazrinakuya berkata...

^.^

si gadis melayu berkata...

yg penting baik dimata Allah. :)

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Wa tak baik tapi tak lah zalim. Lu still nak kawan dgn wa ke, sayam ? Huhu.

#wa dah lama tak shoot. Dua minggu lagi sem exam >.<

Boni JLL3 berkata...

hehehe..aku pun bukan budak yang baik..tapi berusaha untuk menjadi yang lebih baik daripada sebelum

♥ wawawawa ♥ berkata...

sama laa..nak jadi budak baik..tp macam x layak.. @__@

Kira Kekuri berkata...

aku masih rasa aku x cukup baik. but I love all my friend :)ko berkemas mo p mna? (soalan fb)

Kira Kekuri berkata...

x salah berimpian untuk menjadi baik. :) jom berubah!

kiera'sakura berkata...

setiap dari kita bukan terbaik, tapi kita berusaha untuk menjadi lebih baik.

jika ada yg menyindir atau menarik awak kembali ke arah kebaikan, bersyukurlah kerana awak masih punya insan yg menyayangi dan tak mahu awak terjatuh ke lopak yg akibatnya akan buatkan awak lebih sakit.

mcm saya, saya sayang dan hargai tiap insan yg hadir dalam hidup saya. kerana sayang sy tarik diorang kembali jika terlihat diorang leka dan lalai...

maaf andai ada salah dari saya...

Fid"s berkata...

Ok .... dilarang buang sampah merata-rata, terutama atas jalan tar. haha
Ok nice entry, saya juga mahu jadi budak baik-baik.

Nurul Akmal berkata...

Nak jadi baik x semestinya bagitahu dkt semua org.. jadi baik itu urusan kita dengan Allah s.w.t.. Hanya DIA yg menilai segala galanya.. ;)

Mr.Clive berkata...

everything ok bro?harap2 everything goes well... :)

Hanamiko Sakura berkata...

untung la~

xila riston berkata...

budak baik dtg komen...nobody perfect la...cume perbaharui jelah mana yg kurg, jgn buat kesilapan yg sama. renung2kan dan selmat beramal ;p

intan_blur berkata...

slm utk adik woofer storm.. ;)
alhamdulillah..smoga Allah makbul kan niat tuh..smoga Allah bantu adik utk jd yg terbaik..tp kuatlah mnerima dugaan..selalu klu nak kearah yg baik..selalu ujian nya sgt kuat..so sntiasa redha ye..

O CIKTEDDY berkata...

insyaAllah..semuanya akan baik2 belaka =D

CikUna berkata...

hurm.. just think positive to others.. Easy come Easy go.. lalala

Ungu Violet berkata...

cantik gambar..

hidup ini mmg penuh dgn dugaan..klau tak bkn kehidupan namanya..:)

NAL berkata...

Singahhh & follow sini (1311).
NAL pun tak la baik sgt tapi alhamdulillah NAL dikurniakan rakan-rakan yang cukup baik, memahami & sentiasa memberi aura positif..thanks sebab dtg blog NAL.

kay_are berkata...

aku pun nak gak jadi budak baik bro.. tapi macam susah je.. so wat mase ni aku nak jadi budak half baik je r.. ok?? ^__^

hazz death berkata...

terbaik.. smoga usaha ntuk mnjadi yg terbaik itu akan tercapai dlm msa terdekat.. InsyaAllah

cik.blogger. sengal berkata...

peeewiitt...polow

EruzuLiyana berkata...

i'm back. heee :D
jom kita sama2 berubah ke arah kebaikan :)

Leeya Hezlin berkata...

En achie adalah budak baik..fullstop..hehe.. :)

Afzainizam berkata...

eemmmm terbaik itu bermula dari diri sendiri... niat baik pun dapat pahala gak...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
sport rim rs watanabe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger