Blog Lensa Kamera

Jumaat, 6 Mei 2011

Salah Aku?

Assalamualaikum...

Apa kejadian semua ini,sampai aku diperlakukan sebegini rupa..mana 
silapnya,manakah sifat kemanusian yang ada didalam diri,menuduh orang tanpa 
usul periksa tanpa cuba untuk memahami dalam erti kata yang sebenarnya...bukan
aku cuba menentang cara yang agak kasar mu itu,tapi akibatnya aku juga yang merana,
kenapa tidak menyiasat hal sebenar terlebih dahulu sebelum menyerang membabi buta
tanpa ada sedikit pun belas kasihan..ingat,aku juga insan biasa,mungkin bisa terima,mungkin
juga sebaliknya..jika nasi sudah menjadi bubur,jangan menyesal dikemudian hari sudah..Sekian

*Bila diri kepenatan,aku malas nak fikir..

Kata Achie :Belajar memahami kekurangan diri sendiri sebelum 
melepaskan amarah terhadap yang lain...ermmmm

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger