Blog Lensa Kamera

Ahad, 1 Mei 2011

Sayang Kamu..

Assalmualaikum...

Terima kasih 
atas segala yang kamu berikan,
 terima kasih 
atas segala nasihat yang aku terima.
terima kasih
atas persahabatan yang kita pupuk di dunia maya ini,
terima kasih 
atas apa yang telah aku lalui selama ini disini,
terima kasih 
Atas apa yang bergelar Persahabatan yang kamu pupuk,
terima kasih
atas teguran yang aku terima selama ini,
terima kasih 
atas pandangan bernas yang aku dapat 
Apa pun,
Aku nak ucap sekali lagi,
Terima kasih untuk segalanya wahai sahabat sekalian..
atas komen yang membina itu..
Sekian^^ 
   
 *Hidup pasti indah bila ada yang menyayangi diri^^


Kata Achie :Malam ini nak paksa tidur awal,besok dah kena drive tempat kerja yang jauh^^ 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger