Blog Lensa Kamera

Selasa, 3 Mei 2011

Segmen Jom Kipas Blogger.

Assalamualaikum...

Janji tetap janji,walaupun Bro Fariq ni musuh ketat aku  dalam nak rebut maisara,aku
kena support member juga kan?mana tau aku nak buat contest ke lepas ni,boleh minta support balik..hehee boleh macam tu bro?hehe jadi sebelum sesi nak kipas ni bermula,rasanya elok sangat siapa yang layan entry ni join segmen ni sekali tau,aku tak kira..kalau korang tak join,aku gigit sorang2..heheee

Kalau sebelum ni boleh di katakan banyak sangat blogger kipas blogger,inilah satu-satunya segmen terbaik yang korang pernah nampak,tak payah nak susah-susah,kipas je kuat2 kat segmen bro ni,kalau boleh biar cool je memanjang..hehehee manatau peluang untuk korang menang itu besar..heheee kalau aku diberi pilihan nak kipas siapa.aku nak kipas Cik Tom la,tapi tak berani nak kipas lebih,takut jadi bahan pula kan.,,hehee jadi blogger pilihan kali ini tidak asing lagi, kalau tak kenal,bagus cabut bulu mata korang sekarang ok..Ini kipas juga ke?lalalaa~ 

aku nak kipas Kak Diana kali ni,hehee kak diana ni rasanya tak perlu nak kipas pun
sebab apa yang aku nak kata sebentar lagi dah bukan kipas tapi ada benarnya bagi aku..
pertama follower dia dah mencecah 2054 orang setakat ni,ditambah dengan bilangan komen
yang banyak diterima oleh kak diana ..dapat disimpulkan disini bahawa blog dia diterima dengan baik oleh semua orang,lainlah macam blog buruk aku ini,banyak buruk daripada yang baik..heheee lagi satu,dalam sehari kalau tak salah dia mesti keluarkan entry paling kurang 2,kalau tidak mesti lebih ni..korang fikir je la sendiri kerajinan dia tu macam mana kan?heehee bayangkan dalam bulan april je dia dah buat entry sebanyak 124,korang ada?aku takde beb..heheee lepas itu ditambah lagi dengan cara pengolahan ayat dalam entry dia yang begitu santai tapi tajam, bak kata orang siapa yang makan lada,dia yang terasa pedasnya...oleh kerana aku selalu makan lada,kadang kala aku pun terpalit sekali terasa ini..heheeeee

Entry dia semua menarik bagi aku,jadi susah aku nak pilih mana satu yang best kan.ermmmm lagipun kalau nak scroll balik entry2 yang lepas,alamat tak tidurlah aku malam ni..heheeee jadi apa kata korang layan je entry dia kat SiniSiniSiniSiniSiniSini dan Sini.. Maaf ye bro, aku tak pandai pilih kerana semua entry kak diana ni best2 bangat..heheeee
Sekian^^

*Kalau nak join,sila klik banner kat atas ataupun kat Sini


Kata Achie:Aku tak kira,aku nak juga budak Si Mata Bulat dan Si Cumil ni join..awas^^

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger