Blog Lensa Kamera

Isnin, 16 Mei 2011

Hadapi Dengan Senyuman~

Assalamualaikum..

Setelah sekian lama,akhirnya aku tiba juga..setelah sekian lama,
aku masih berada disini,setelah sekian lama,aku masih bernafas seperti biasa..tapi sampai bila? selagi hayat dikandung badan nampak gayanya..syukur atas nikmat yang tuhan berikan pada aku walaupun aku sering menganiaya diri ini apatah lagi diri orang lain..Terima Kasih !!!

Setelah sekian lama,baru aku bisa bersuara kembali..Aku  tahu 
masalah takkan lari kemana,pasti akan ketemu juga..nak lari kemana?ke sana sini kita berada masalah itu tak kan hilang selagi kita tak bijak untuk menanganinya..jadi terpulang kepada kita untuk menghadapi dengan sewajarnya..biar guna istilah BERAKAL tetapi jangan pernah membuat kerja seperti HILANG AKAL..Apa pun kita berhak menentukan hidup kita gaya seperti apa..Sekian..

Tetiba rasa nak bagi korang layan lirik lagu ni..heheeee Jommmm

Hadapi dengan senyuman -Dewa

Hadapi dengan senyuman
Semua yang terjadi
Biar terjadi
Hadapi dengan tenang jiwa
Semua... kan baik baik saja

Bila ketetapan tuhan
Sudah ditetapkan
Tetaplah sudah
Tak ada yang bisa merubah
Dan takkan bisa berubah

Reff
Relakanlah saja ini
Bahwa semua yang terbaik
Terbaik untuk kita semua
Menyerahlah untuk menang

Video klip?sila ke Sini

*Budak Cumil^^

Kata Achie :Terima kasih kerana sudi datang walaupun aku kini lebih banyak berdiam.insyallah jejak kaki ku akan tiba di blog anda..insyallah


0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger