Blog Lensa Kamera

Rabu, 4 Mei 2011

Tersyok Sendiri..

Assalamualaikum...

Badan letih jiwa tak keruan,hati tertanya2 bisakah terjadi semua ini,.namun
takdir tuhan siapa kita nak tentukan,hanya mampu merancang tapi bukan kita yang
tentukan hidup kita dengan cara tersendiri..Penat mulut berkata omong kosong jika penangan yang aku terima tak memihak pada hati,tapi jawapan yang tidak terduga..siapa aku untuk terus berbicara,jika itu yang layak untuk aku terima.. Aku sedar akan diri ini,bukan siapa-siapa.. bukan dia,mahu mereka didepan mata tapi aku cuma aku..hanya mampu mengeluh jika itu yang terasa dihati...ermmmm

Ok,berhenti dulu dari merepek..aku baru je balik dari kerja tadi,ermm dapat lagi Surat Cinta.
takpe,nanti entry seterusnya aku cite ye.hihihiiii aku dah cakap sebelum ini yang aku tak kan berbicara soal hati ,tapi memandangkan aku dah baru je lepas pantang..baru lepas lupa ingat,
tahu nak nak update apa,ditambah dengan badan yang agak keletihan,aku cuma ingin pendapat korang semua..jika kita punya sahabat,sahabat ini banyak dikategorikan tapi asal nama sahabat,itu sudah memadai..jika kita jalinkan perhubungan ini atas dasar persahabatan yang tulus.namun jika tuhan ingin menguji,bila kita mula rasa mencintai dirinya tanpa disedari..apakah yang perlu kita lakukan?Aku tak nak beri pendapat aku yang hina ini,cukup dengan pendapat korang yang mungkin boleh diterima pakai..Apa kata hati korang ye??
Sekian^^



Kata Achie :Panas hati bila diri tersaman lagi..aduiiiiiii 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger