Blog Lensa Kamera

Ahad, 8 Mei 2011

Aku Budak Baru Belajar..

Assalamualaikum..

Aku budak baru belajar,
 kalau salah harap beri tunjuk ajar,
apa yang ada didada harap dimanfaatkan sesama kita,
 moga ilmu yang baik dapat diguna sebaik mungkin..
 jangan pernah bermasam muka,kerana semua yang ada ini,
datang dari yang maha kuasa...

Aku budak baru belajar,
belajar dari kosong kepada ada,bagaimana
bisa untuk menerima ilmu jika engkau tak ikhlas nak memberikannya.
bagi aku nak belajar bila nak mula engkau asyik nak mengata,
bagaimanakah caranya?

Aku budak baru belajar,
kalau tersalah laku harap dimaafkan,
bukannya pula untuk dicerca hina,
apa mampu untuk aku pelajari,jika engkau ajari cuma sekali..
tergamaknya diri engkau,sanggup memperlakukan aku sebegini rupa,
ada ubi ada batas,lain kali engkau nak dibalas?

Sekian..

 

Kata Achie :Hidup tidak selalunya cerah..harus berwaspada sentiasa^^ 
   
 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger