Blog Lensa Kamera

Khamis, 5 Mei 2011

DBKL Kaki Saman.

Assalamualaikum....

Baru balik kerja ini rasa nak melayang je badan yang sering tak keruan sejak dua menjak ni, nak kata penat dengan kerja,tak juga tapi masalah nak balik mengharungi  jem memanjang tu buat rasa nak lompat je dari kereta berlari balik ke rumah..lagi baik berlari dari  guna kenderaan tapi cuma bergerak macam siput,lagi teruk bila kat sana masalah parking ini pun satu hal,tak tahu nak cakap macam mana ..Aku tanya staff kat sana pun,dorang memang selalu kena saman sebab parking selalu penuh,dan bila dorang parking tepi jalan itu dah meletakkan kaki dorang sebelah untuk disaman..jadi aku tak tahu nak buat macam mana lagi,DBKl ni pun satu hal,tak pernah tengok keadaan macam mana,kalau dah penuh nak parking kat mana juga.takkan dalam tempat kerja nak parking kan?aku rasa nak makan je staff DBKl tu satu2,kalau korang terkena macam ni,mesti angin satu badan juga kan? jadi rasa2 apa patut aku buat ea?ermmmm

 
 *Salah langkah inilah jadinya..grrrrr

 Sebelum mood aku gian nak makan kejap lagi,aku nak korang lepak kat blog
dia ni..entry dia pun lebih baik dari entry mengarut aku weh..inilahkan
masa nak support blogger yang lain,kalau bukan kita siapa lagi..kalau rasa2 belum kenal tu,
harap dapat pergi dengan kadar yang segera..tak rugi beb,blogger ini peramah ..
lagi satu dia ni kuat tengok kaki TV,tak percaya sila lihat sendiri url dia..heheee Sekian^^

 *Klik banner kat atas ni ketat2 ye..lalalaa~


Kata Achie :Hari ini baru berkesempatan nak bw..hihiihihiii 





0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger