Blog Lensa Kamera

Isnin, 2 Mei 2011

Kisah Polis Rasuah..

Assalamualaikum....


Tak sangka bila dah lama tak dapat Surat Cinta ni,ingatkan tak dapat dah lagi..tapi kalau dah jodoh,semua benda bisa terjadi..dan akhirnya aku dapat sekali lagi tadi pagi,melayang lagi duit nak balas macam kat Sini..Entah apa malang nasib,dah lah kali pertama datang tempat baru,dah buat hal datang lambat.ermmm ni semua gara2 polis yang entah apa2 ni,kalau korang nak tahu korang ada surat cinta or tak,sila semak melalui Sms ye...mudah orang kata,hihihiiii

Aku pun tahu nak cakap macam mana ,memang salah aku pun langgar lampu isyarat merah tadi..yala ,aku dah lambat pagi tadi,tu yang langgar je tanpa fikir dua tiga kali...dah tu tetiba ada polis follow dari belakang.lepas tu siap suruh berhenti ni...dah lepas dorang check kad pengenalan dan lesen memandu,sorang polis itu nak buat surat cinta dah kat aku..entah apa pasal pulak kawan dia siap kata,awak sanggup ke nak bayar rm300?kalau tak sanggup,rasa2nya apa yang dapat kami tolong?aduiiii,dari cara dia cakap tu,tahu sangat dorang nak apa..dan keputusan aku muktamad,dah memang itu salah aku dan aku akui..dari aku bagi dorang duit free macam tu je,bagus aku bayar saman je..biar padan muka dorang dan aku sekali..korang pernah rasa tak?ermmmm Sekian


*Kecian ada gak orang macam ni...


Kata Achie :Tetiba teringat time aku disaman dulu..hahaaa lucu^^

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger