Blog Lensa Kamera

Isnin, 10 Oktober 2011

Teman Serumah l Zuera Rasiddin

*Zuera Rasiddin

Assalamualaikum w.b.t ..

Sempat lagi mengupdatekan diri yang telah ketinggalan jauh beribu-ribu kilometer kat belakang,sempat lagi membangunkan diri yang terlena diulit mimpi yang serba menakutkan..sempat lagi memikirkan masalah sekarang dan mendatang yang tak pernah diselesaikan..Akhirnya aku tersungkur jatuh tak bermaya..Aku tewas dalam arus kehidupan..

Setelah bertungkus lumus bersengkang mata menghabiskan novel Blogger Zuera ni,akhirnya aku tersenyum kepuasan dengan apa yang ku hajati 2 hari lepas tercapai walaupun penuh dengan komitmen kerja yang tak pernah pupus dari otak tumpul ku...aku PuAs walaupun novel ini cuma novel pinjam dari teman sekerja ku,aku memang terhibur sekali dengan jalan cerita yang sungguh menarik hati,malah merobek hatiku yang sebegini sensitif,..heheee

Hanya satu pinta ku,jika anda berminat nak baca sinopsis novel ini sila baca kat blogger Empunya Diri ..tapi jika nak baca secara penuh emosi,SILA BELI SENDIRI dikedai berhampiran..Sekian dan Selamat Pagi Dari Achie^^

 Kata Achie :Adakah lelaki yang sebegitu rupa seperti IZZAT HAIKAL??


Sila like jika suka..   


0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger