Blog Lensa Kamera

Khamis, 20 Oktober 2011

Terima Kasih Cikgu l Kebaikan Cikgu Kepada Kita

Assalamualaikum w.b.t....

Terima kasih cikgu,
kerana engkau ku bisa begini,
kerana engkau aku bisa meninggi,
kerana engkau aku menjadi insan disanjungi..

Terima kasih cikgu,
kerana menyedarkan daku kesalahan ku,
kerana menyakiniku akan kelebihanku,
kerana mengingatkan aku akan masa depanku.
kerana engkau siapalah aku...

Terima kasih cikgu,
sungguh bermakna jasa mu padaku,
sungguh tak terkata kebaikanmu kepadaku,
sungguh tak ternilai ilmu mu berikan kepadaku,
Sungguh besar pengorbananmu terhadap ku..
TERIMA KASIH SEKALI LAGI CIKGUKU....

Oppsss,maaf ini adalah entry spontan..dikala mata nak lelap,teringat kembali peristiwa sewaktu menuntut ilmu ketika dulu..sebagaimana degilnya aku nak membaca buku,namun cikgu tak tahu erti keperitan itu semua..malah mendorong ku,mendesak ku untuk rajin menambah ilmu...kini,ku sedari dan ku akui,tanpa cikgu siapalah aku...terima kasih wahai cikgu ku kerana begitu sabar menangani karenah semasa mendidikku..Terima kasih CIKGU Tersayang...

Buat Cikgu Sk Matunggong,Smka Tun Said, M.U.C.. aku sayang kamu ketat-ketat....


Kata Achie :Hati merindu mekar dihati..Oh Cikgu^^


Sila Like jika suka entry ni..Terima kasih

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger