Blog Lensa Kamera

Rabu, 26 Oktober 2011

Buat Kau Yang Bergelar Sahabat

Assalamualaikum.....

Seandainya kau sahabat yang sejati,
mungkin kau tak kan berbuat begitu,
menghancurkan aku dalam diam,
menghentam aku bertubi-tubi,
memalukan aku dikhalayak ramai,
akhirnya aku menanggung malu,
rebah tak bermaya.

Seandainya kau sahabat yang sejati,
kau tak kan tersenyum memerli aku,
mengapikan orang untuk membenci aku,
mengambil kesempatan dalam diam,
memperlakukan aku seperti binatang,
layakkah kau digelar sahabat?
pernahkah terfikir jika kau berada ditempat aku??

sahabat sejati sukar dicari ganti,mencari dalam seribu belum pastikan ditemui.,apatah lagi nak bertukar ganti,jika bisa ditemui mungkin itu rezeki yang allah beri,semoga dijaga dengan aman sekali,tanpa menyakitkan hati dia walaupun kadang kala hati kita yang tersakit..kerana bukan mudah mencari sahabat sejati..apatah lagi jika kita tak layak untuk memilikinya..benarkah wahai sahabat??


Kata Achie :Malam minggu ini nak lepak dataran merdeka,ada nak join sekaki??hehe


Sila like jika suka entry ini..terima kasih^^



0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger