Blog Lensa Kamera

Sabtu, 15 Oktober 2011

Genap Lima Tahun.

Assalamualaikum w.b.t...

Genapnya lima tahun,
aku bernafas dibumi yang asing ini,
mencari apa sebenarnya erti kehidupan,
ditengah bandar metropolitan penuh berduri,
aku masih gah berdiri lagi.

Genapnya lima tahun,
bererti aku letih terdampar disini,
kekadang timbul pertanyaan didiri,
sampai bila harus begini,
patutkah aku masih kekal disini lagi.

Genapnya lima tahun,
aku sudah puas hidup berdikari,
mungkin patut menyesuaikan diri,
bila tiba hajat dihati ini,
pasti akan kembali disuatu hari..

Nantikan kepulangan aku bila tiba masanya nanti...

pejam celik,tak sedar masih berlalu begitu pantas sekali..dulu aku datang disini baru setahun jagung,kini aku sudah bertapak selama lima tahun lamanya..masih lagi terpinga-pinga mencari apa itu erti kehidupan,yang sehingga kini masih belum ku temui...sedar tak sedar,aku terima cabaran 1001 ragam ,tak terhitung dengan bilangan tangan,tak boleh diterima dek akal fikiran,,tapi alhamdulillah aku masih lagi berdiri disamping orang2 yang aku sayang,semoga aku masih terus disini,sehinggalah titis nafas yang terakhir..semoga hidup ini selalu diberkati olehNya..Amin3


Kata Achie :Macam tak percaya diri aku boleh berdikari..ermmmm


Sila like jika suka entry ini..terima kasih daun keladi^^

1 komen dari budak comel^^:

Nisa Greennnpanda berkata...

lame dh eh achie kat sni..
bile achie nk blk sane? ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger