Blog Lensa Kamera

Ahad, 30 Oktober 2011

Penantian

Assalamualaikum...

Betul kata orang,
penantian tu satu penyeksaan,
apatah lagi pada sesuatu yang tak pasti,
bukankah itu cuma buat jiwa merana,
sememangnya hati merasa pedih sekali..
tak percaya??
aku berkata pada benda yang aku rasa,
kadang kala kita berbeza,
berbeza tutur dan bicara,
berbeza pendapat dan sebagainya,
namun kita cuma manusia biasa,
tak tahu apa yang kau rasa,
kerana aku dan diri aku,
sebaliknya kamu dan cara kamu,
Benarkah??
betulkan aku bila aku salah...
tegurkan aku bila aku terlalai,
dan ingatkan aku bila aku terlupa,
tapi jangan pernah lupa padaku..

Sebenarnya saja nak bagitau  dua perkara,
  1. tak sabar nak balik rumah..hehe dah lama tak balik,akhirnya benda ini akan hadir dalam beberapa hari lagi..semoga cuti kali ini membawa maksud lebih bermakna buat diriku..dan aku berharap dapat memaksimum cuti yang ada itu bersama my family yang tercinta..amin
  2. Dah lama tak dengar lagu ini,memang salah satu lagu yang aku suka putarkan beberapa kali..tak tahu kenapa,yang pasti bila difahami dengan mendalami ertikata lagu baru tahu apa yang hendak disampaikan...Lagu apa?alaaa,lagu kat SINI namun aku suka bila diupgrade kat SINI

Penantian

Album :
Munsyid : Bienda
http://liriknasyid.com


RAP:
I want to thank you Allah for the beautiful things 
that 
You gave to us and the joy it brings... see...
When I'm lying in bed in my head all I think about is 
the bad things that I've done and said...
Feeling guilty over them deep in my soul...
always living my live out of control but we learn from the mistakes we
make and turn away from all the things we hate...
coz its never too late to be a better man... 
appreciate life and come to understand that there will be things
that we go through that would get to your mind but you
keep telling yourself it will be fine... 
just a few more steps to the end of the line then 
we'll all be in peace 
to the end of time...

Makin lama makin terasa
Ayat dihitung tiada di jiwa
Kisahkan hidup kisahkan lara
Menggapai tinggi cinta nan satu
Ohh!! Penantian... Ohh!! Kerinduan... 

Dari mana nak ke mana
Dari jauh menuju abadi
Kusemai ilmu semanis rindu
Iktibarku ambil dari yang lalu
Makin lama makin terasa
Ayat dihitung tiada di jiwa
Kisahkan hidup kisahkan lara
Menggapai tinggi cinta nan satu
Ohh!! Penantian... Ohh!! Kerinduan... 

RAP:
Let's be gone to a place where we can be far away all 
alone so you can sing to me...talk to me...tell me...
Is this the way it was meant to be?
Coz if it is then I'm safe with you and if it isn't I'll
be here for you...you're the world to me...
In a nice way like we are meant to be...

Lagu/Lirik: Yasin/Ajura & Yasin.


Kata Achie :Mood berupdate bila kat kampung pasti berkurang..heheee



0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger