Blog Lensa Kamera

Ahad, 16 Oktober 2011

Aku Suka Dia..

Assalamualaikum w.b.t....


*Comel...heheeeee

Aku suka dia,
memang itu yang sedang kurasa,
aku sendiri pun tak bisa membuat apa,
jika hati dah mula minat kat dia.

Aku suka dia,
entah sejak bila ia bermula,
aku mula menjadi tak selesa,
jika sehari langsung tak berjumpa.
apa cerita?

Aku suka kat dia,
walaupun ia mungkin tak pernah bisa,
aku sukar untuk melupakkannya,
semoga aku tabah dalam perjalanan cinta ini..
insyaallah..

P/s :Entry sesaja ni,lepas layan lagu Ini




Kata Achie :Syok juga layan lagu petang2 ni.heheee


Sila like jika suka entry ini...lalalalaaaaaaaaa~

1 komen dari budak comel^^:

Nisa Greennnpanda berkata...

wah2..puisi cinta la..sweet~!!! ^_^ sape la gadis tue eh kalo btul??

btw, tue artis br ke? (sy nie mmg lembab sket psl crite artis2 m'sia, hehe..) lgu tue nice gak la.. >_<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger