Blog Lensa Kamera

Khamis, 8 September 2011

Sport Rim 135 LC dah melayang...

Assalamualaikum...

Ape kabar sahabat?
lama tak update gak ni,sibuk tu kira jawapan
senang aku boleh kata..walaupun ada masa sebenarnya..
mungkin aku dah bukan kaki update seperti sebelum ini..
hehee

Pagi tadi tepat jam 2.30 pagi,ketika syok melayan mata,
aku dikejutkan oleh kawan serumah,dia kata motor aku dah hilang 
sport rim depan belakang termasuk tayar,disc brek dan part yang sewaktu
denganya..bila aku turun je,ni yang aku dapat..korang layan je la picture kat bawah ni..
  
Sekian... 

 *Gambar motor semasa berkeadaan baik ( Sebelum )


 *Motor aku diambang nazak ( Selepas )

 *Tetiba teringat motor dulu kala..



Kata Achie : Aku Suka Merah,Pasti suka Red Devils..lorrrrr

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger