Blog Lensa Kamera

Selasa, 27 September 2011

Kasihani Aku

 Assalamualaikum w.b.t. . .

 *Ada masa nak lepak I-City lagi..heheeee

Kasihani aku,
bila aku perlu dikasihani,
tanpa perlu prejudis,
melulu mencaci diri ku.

tolong kasihani aku,
aku perlu dinasihati,
dan sayangilah diri ini,
bukan pula untuk dibenci.

Tolong kasihani lagi,
aku butuh itu semua,
hanya itu pintaku,
agar bisa bahagia selamanya..


Bila merasa diri tidak dihargai,bersiap sedia menghadapi seribu kemungkinan yang tidak pasti..mungkin ada kekurangan pada diri yang membuat orang membenci diri ini..jangan segan silu perbaiki diri jika perlu untuk diperbaiki,kita manusia biasa selalu membuat kesilapan demi kesilapan.mungkin akan mematangkan diri dimasa akan datang .... tapi,bagaimanakah orang tidak membenci diri ini jika kita masih membuat kesilapan yang serupa tanpa mengubah sesuatu pun..Jadi perlukah untuk dibenci jika itu yang berlaku?? dan siapakah kita untuk membenci???Sekian ...


Kata Achie :Aku sendiri pusing dengan apa yang aku kata ni..hahaaa 




 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger