Blog Lensa Kamera

Jumaat, 16 September 2011

Maafkan Saya Pakcik..

Assalamualaikum w.b.t ...


Macam semalam baru dengar gelak ketawa dia,macam semalam sibuk bercakap dengan 
si dia,mula dari hal kecil sampai ke besar..mula dari benda biasa ke luar biasa,..tiba-tiba bila bangun dari tidur,dia dah tiada..ermm harus nak kata apa??menangis,pilu,hiba atau terasa hati?? harus bagaimana?bisa bangun dari jaga?bisa terima kenyataan yang dia sudah tiada..
sememangnya dia sudah tiada..

Aku kenal dia baru saja,tak sampai setahun,apatah lagi bertahun lamanya..tapi aku kenal dia macam mana..dia seorang manusia berhati mulia,tidak pernah berkira,suka menderma..tapi kenapa yang baik sering meninggalkan aku?aku yang kejam,lagi tidak bertimbang rasa masih kekal di bumi yang semakin rakus tanpa dijangka..tapi itulah kuasa tuhan,siapa kita untuk menidakkannya..semoga Arwah Pakcik Kamal Basha ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..amin3 

Pakcik,maafkan aku jika pernah terkasar bahasa,tercaci termaki dengan pakcik..ampun maaf dipinta

 *Menunggu sampai kapan di bumi ini??


Kata Achie :hargai yang tercinta sebelum dia meninggalkan kita.. 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger