Blog Lensa Kamera

Sabtu, 17 September 2011

Kaki Pancing l Gatal nak pancing lagi.

Assalamualaikum w.b.t ...


Besok pagi nak pergi memancing,dah lama sangat tak memancing..kat puchong ni kat manalah sangat boleh pergi,last2 bekas lombong je jadi sasaran..heheee sejak tiada Budak Macho ni, mood memancing ibarat dah mati..dah takde mood nak memancing coz dia je paling excited kalau pergi tempat2 macam ni..


tapi kes paling tak lupa bila aku dan dorang ni pergi camping kat Bagan lalang..banyak kali kat situ cuma 2 kali je aku sempat camping..kali pertama camp kat sana,biasalah semua serba kekurangan dan salah pula tempat camping..hehee kali kedua tu memang cun sangat2,tempat tu terbaik coz malam tu ada kereta karaoke parking kat situ,kawan aku tu sampai pagi melalak.. malam terakhir tu je aku tak tahan bila angin kuat sangat sampai salah satu khemah terbang ditiup angin..hehee lucu pun ada bila ingat balik,apapun aku rindu kenangan itu..sekian

 
*Budak ni sekarang ada kat penang..grrrr 

 *Nak ajak dia ni p Bagan Lalang lagi..yeaahhh


Nota Kaki :  Kenangan terindah tersemat dihati dengan sebaiknya..

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger