Blog Lensa Kamera

Khamis, 15 September 2011

Kerja Ikut Mood.

Assalamualaikum w.b.t ......

Bila fikir tentang kerja,rasa tension tetiba..bila nak gerak pergi kerja,rasa nak tercabut kepala otak ni..bila dah sampai tempat kerja,terasa diri dah tak bernyawa..kenapa bila fikir sikit pasal kerja,otak aku jadi tak betul..kenapa?? Ada yang terasa sebegitukah?Ke aku yang GILA tanpa tak tersengaja..

Aku tension kerja dengan Si A,Kerja mengampu semata-mata..ke sana sini mencari kesalahan orang lain,salah sendiri tak pula diubah.. Aku tension kerja dengan Si B,Kerja mengikut mood semata-mata,memang begitukah wahai wanita,setiap bulan ada mood nak maki orang sahaja.. tahulah bila nak datang bulan, tapi kenapakah aku terpalit sama??Aku tension kerja dengan Si C, datang kerja bukan nak bekerja,sibuk handphone ditangan dibelek-belek,takut suami kat rumah mati pula bila tak makan..masalahnya aku kat sini yang mati tak tertahan..

Aku rasa nak berhenti pun ada..grrrrrrrrrrrr

 *Bila Stress bekerja,melompat je kat mana2..hahaaaa


Nota Kaki :Datang kerja bukan nak cari masalahlah..ermmmm

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger