Blog Lensa Kamera

Khamis, 6 September 2012

Aku Inginkan Dirimu

Assalamualaikum w.b.t. . .


Aku inginkan dirimu datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu aku sangat mencinta


Menyendiri lagi, menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku.


Bait demi bait lagu Dadali itu didengari dengan khusyuk sekali,siapa sangka siapa yang duga kisah yang tak pernah terfikir olehnya bisa berlaku,kini sedang melanda dirinya pula..dia pejam matanya,cuba mengimbas kembali peristiwa lalu ..sakit otak memikirkan semula bila mana dia terpaksa melupakan gadis pilihannya..dia sayang Zila,dia cinta sangat dengan Zila..namun bila mana Zila telah menolak mentah-mentah perasaan yang timbul dengan semulajadi itu, hanya kecewa yang bisa diutarakan..

Dari semalam dia berusaha untuk melupakan,melontarkan jauh perasaan itu dari menguasai diri yang cuma hanya mematahkan hatinya lagi..namun dia tak bisa,wajah gadis pilihannya itu semakin liat bermain diakal fikirannya ..Dia tak sanggup lagi berperang dengan perasaan sendiri,dia tak tegar melihat hanya hatinya yang terluka,hanya hatinya yang merasa kekecewaan tanpa sesiapa pun dapat itu semua..Mengeluh,mungkin kekadang dapat membantu walaupun itu sebenarnya tidak bisa merungkaikan masalah yang dihadapi olehnya..

Dia bingkas dari katil,menuju ke bilik air..dalam keadaan yang serabut sebegini,dia perlu bijak menangani dengan sebaik mungkin..dia mengambil wudhu dan merendahkan diri meminta petunjuk kepada ilahi.. jika benar Zila itu adalah jodohnya,jauh mana pun Zila pergi pasti akan kembali padanya sesuatu hari nanti..dia tunggu saat itu,dia yakin kuasa Allah,jika benar ia milik kita,jauh mana sekalipun ia menghilang pasti akan datang bila tiba masanya~

**********************

#Motif?lama sangat tak mengupdate entry tetiba jadi macam ni..rasanya dah tiba nak undur diri dari dunia blog ni kot...hehee
#Tahun depan Degree/Post basic renal atau Arab Saudi..anda rasa yang mana best?serabut~
#Belajar semula untuk menerima hakikat yang kita bukan siapa-siapa..ingat itu.

#copy paste dari google je mampu^^

Kata Achie :Rumah sekadar persinggahan untuk tidur saja..selebihnya
banyak ditempat kerja..erkkkkk

Terima kasih atas kehidupan yang engkau berikan..aku cinta Allah^^




21 komen dari budak comel^^:

Leeya Hezlin berkata...

akhirnya..setelah sekian lama..
kembali juga anda..
bha,jangan la undur diri..
banyak entry menarik di blog ni..

apa2 pun kita serahkan urusan jodoh ini pada ALLAH..
kita sudah berusaha,berdoa dan tawakal..
jika kisah itu pernah anda lalui,semoga kebahagian menjadi milik anda 1 hari nanti..
tiada apa yang dapat dibantu selain doa dari saya untuk anda..

ke arab saudi tu macam menarik..
boleh timba pengalaman di negara orang..
ada kakak kepada kawan saya terbang ke sana sebulan @ dua bulan lepas..
apa2 pun minta petunjuk dari ALLAH ya en achie..

Crew Fathi berkata...

Wa hanya mampu sengih sorang2.. Hohoho

sudipVSsenduk berkata...

?..!!!

Noraim berkata...

siapakah cik zila itu? kehkeh.

buat istikharah la utk pilih yg terbaik.

sudipVSsenduk berkata...

nak berundur??!! :O :-C :'( :-( X-(
jangan le...

Iffah Afeefah berkata...

degree bagus jugak

tapi arab saudi? jauh tu

Tanpa Nama berkata...

ehem, jodoh dekat tangan Dia bukan?

-rin-

Khairun Solehah berkata...

cinta ini milik Allah.. Dia tahu yg terbaik untuk hambannya.. #thankz.. hehe=)

Telor Power berkata...

alamak dah tak nak berblog lagi dah...?

Novelgurl berkata...

kisah kau ke ap?

pilihlh mne y dekat di hati.

Slmt bekerja n bljr kmbli.smgt2!

Rapunzeel Cikilolo berkata...

awat ngan zila tu?

Kira Kekuri berkata...

masuk blog nih banyak sangat nama yang dah muncul. ahah

Ujie berkata...

ke Arab Saudi tu utk kerja ke apa?
sementara muda ni elok gak merantau, luaskan pengalaman dan meriahkan hidup dgn sesuatu yg baru.

HeNRieTTa JoSe berkata...

ALLAH tahu apa yg tetbaik utk kita....mgkin dia bkn yg terbaik, itu sbb ALLAH hntr dia jauh dr kite....

Psss...yg stu tu xfamiliar...klu mesir ketap kli dgr....tp spupu yg bru thn dua tiga, dorg kt moscow....

Masz Sidek berkata...

berserah kpd Allah...
Allah tahu apa yg terbaik buat hambanya...

Edy Fee berkata...

hhee sampai kawan cina edy pon copy lagu ni

Nisa Greennnpanda berkata...

Doa kn senjata umat Islam..
b'doa je, Allah pasti akn makbulkn, cme lmbat or cpat kite xtau.. psl jodoh pun kne byk2 b'doa..

why are u sad?? T_T

igtkn td achie nk crite psl dh dpt lesen bisnes.. bisnes ape tue eh? >_< nway, congrats tau!

~SaL IjOu~ berkata...

nak akak banjer..boley je~ ;p bila free? jom~ ^^ tp jgn la roger kat blog..x perasan pulak nnt~ =p

Hanis MY berkata...

Akak pun tak smpt nk berblog skrg huhu jgnlh berundur update sekali sekala pun pk apa

Hanamiko Sakura berkata...

curi nama kakak ipar saya!!

wahida idris berkata...

saya pon tengah lalui benda yg sama. harap kita sama2 kuat. betul, klau dia jodoh kita, nanti pasti datang balik. kalau tak, belajar la redha dengan ketentuanNya. pasti ada yang lebih baik menunggu kita. Amin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger