Blog Lensa Kamera

Ahad, 28 November 2010

Sapsai FM^^



Time sy bosan,apa patut saya buat arrgh?Bosan,bosan dan terus membosankan diri ini... tak tahu nak buat apa lah tuu,balik keja takkan nak tido jee keja,dah aku bukan jenis yang kuat tidur... soo perkara rutin yang selalu aku buat selepas balik keja adalah..yang pertama,mestilah buat benda yang wajib kan...faham2 je la kan,pastu makan lorrr,tu pun kalo rajin nak masak..dah tuu,teka laah apa aku nak buat..hehe 

tapi jangan fikir lain2 pula ok..fikirkan yang baik-baik sahaja..Yang pasti,aku akan buka laptop dan buat benda pa yang patut...apa yang patut korang rasa??perkara wajib aku buat time on9,yang first mestilah baca niii...hehe         Kosmo online laaa,surat khabar ni je yang paling best nak baca time online..tapi tuu pendapat aku laaaa kaaann..hehe pdpt korang,aku tak tahu..hehe Pastu berFACEBOOK  lorrrr,tapi sekarang dah jarang daaa fb,da bosan lorrrr..sekarang ni pun cuma tengok profile orang yang tertentu jee laaa...malas nak komen-komen2 lebih dah,nanti memalukan sendiri jaa kaannn^^


tapi paling best adalah layan radio on9 lorrr...memang baik punyaa,... tapi, Allooo semua..aku tak berapa layan radio on9 macam hot fm,Era Fm ke..tu tak daah,sejak aku jatuh cinta dengan yang  Ini...Bukan apa yang bestnya,nak minta lagu senang2 je diputar tanpa nak tunggu lama-lama lagi .. soo kalo nak, join jaaa,cuma KLIK DISINI .. memang baik punyaaa.hehe 

Kata Aiman: Ini barang mesti mahu tenang 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger