Blog Lensa Kamera

Sabtu, 20 November 2010

SaLaM AiDiL AdHa...


Selamat Hari Raya AidilAdha kepada semua umat islam di seluruh negara..Maaf kiranya saya dah lewat tuk ucapakan,tetapi diatas gangguan pada pekerjaan menyebabkan saya menangguh semua aktiviti luar dari pada bidang kerja..Tak kira laa berFB ke,Blogging ke,apa2 ja yang sama waktu dengannya..Kerja sekarang ni bertambah stress dibuatnya lebih2 lagi bila persefahaman dah tiada antara satu sama lain,di tambah lagi dengan sikap tembak menembak antara satu sama lain...anda faham apa yang saya maksudkan ini?? sy maksudkan tembak menembak tu adalah sikap suka mengenakan kawan kerja sendiri...lebih sesuai lagi dipanggil MENZALIMI kawan sendiri..tak tau lah apa nak jadi dengan dunia sekarang ni..


laaaa,apa benda saya mengarut ni,daa lari tajuk pula kan??hahaa,maaf yaaa semuaa.. Ok la,di kesempatan yang ada ini,saya memohon maaf  kepada sesiapa saja yang mungkin hatinya telah saya sakitkan..Halalkan makan dan minum saya jika ada tanpa disedari mahupun disedari...Saya insan biasa yang selalu membuat salah,..Moga kita semua diberkati Allah S.W.T hendaknya..amin3


Kata Hati :Jangan pendam di dalam dada,Luahkan semua ke tempat yang bersesuaian^^ pEaCe

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger