Blog Lensa Kamera

Jumaat, 26 November 2010

Keradangan asap racun???


hai suma^^ macam malas dah nak update blog ni,..rasa lain macam jaa dua,tiga hari ni... Tak tahulah kenapa,mungkin dah banyak benda berlaku yang dirancang walaupun tidak dirancang.. Inilah kekuasaan Tuhan,Kita cuma merancang,Allah s.w.t yang menentukan....takpe,aku terima juga pa yang terjadi,mungkin ada hikmah di sebalik kejadian ni...Amin3 ya Allah,yang pasti aku memohon maaf juga kepada sesiapa yang telah aku sakiti walaupun ada sesetengah tu bukan aku yang lakukan...Biasalah dunia ni berputar,kadang kala kita di atas,kadang kala kita di bawah... kadang kala kite bergembira beramai-ramai tanpa kita sedari mungkin kita akan bersedih bersendirian....

Apapun,tu bukan  benda yang aku nak sampaikan....biarlah benda tu aku seorang je yang simpan walaupun boleh menyakitkan hati..hAdApI dEnGaN sEnYuMan^^ hanya itu rasanya yang aku mampu sambil meminta pertolongan dariNya..ok..errrrmm,Lupakn dulu semua tuu.. Ni aku nak cakap cikit pasal asap rokok ni..Aku pun dah malas nak cakap benda ni dua tiga kali tapi aku cakap juga sebab benda ni melibatkan aku sekali....Kepada semua perokok diluar sana, cukup-cukuplah nak merokok tu yeee..aku dah muak la dengan asap yang entah pape tu.. kalau nak merokok pun,merokok lah bukan ditempat awam lagi2 dengan adanya ibu yang mengandung  tak pun budak2 yang tak tahan dengan asap korang tuu...Korang merokok,kami yang tak merokok ni lagi berisiko tinggi tau..so hormatilah yaaa

Sebenarnya entri ni untuk kawan aku yang ada diluar sana tu,.aku baru jee sembuh geng,  gara-gara korang merokok dalam bilik..aku malas nak cakap,aku hormat kamu dan tak nak kamu terasa hati pulaa...Tapi tak kan tak tau aku dah batuk2 kena asap rokok kamu yang berkumpul dalam bilik tuuu,..Kecianlah dengan aku cikit..Takpe laaa,tuk semua yang merokok tu, kalau nak tahu kebaikan merokok ni,cuma Klik Disini yeee^^ 

Kata Hati: kawan ku,korang nak aku mati cepat eaa^^..aduiii~   

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger