Blog Lensa Kamera

Ahad, 28 November 2010

Masa Tidur Loorr


Aduiii,ngantuk gila nii..nak tidur laa ni jawapnya,takut tak bangun pagi ini  pulaaa...matilah macam ini,nak buat paa lagi...dah lah tadi keja petang,pastu kena pergi cheras pula pergi rumah abg...Pi kemas uma dia,coz ari ni abg nak balik sabah daaa...tak terasa setahun dia kat sini.pasni jawapnya saya seorang jaa ni yang masi di sini, tanpa ada abang dan adik lagi..keduanya dah habis belajar dan balik kampung lah jawapnnya...

Dan paling sedih,aku akan terasa kehilangan seDia yang paling ku cintai,kerana dia telah pergi dahulu meninggalkan aku sendirian dan telah selamat sampai di sabah,negeri tercintaku..aku tetap rindu dia,coz dialah banyak membantu aku sepanjang aku berada di ibukota ini...Aku berharap agar dia menjaga dirinya dengan sebaik mungkin..Insyaallah,jika dipanjang umur,kita akan berjumpa lagi ok....Dia yang aku maksudkan tu adalah...jeng3..hehe aku dah ngantuk sangat ni,nantilah aku bagitau sapa seDia yang aku katakan itu di entry akan datang...Matilah, nak tidur dulu sekejap,coz nak kena hantar abang pergi airport lagi..Selamat Pagi malaysia,tidur dulu yaaa..

Kata Aiman:Aiman pun pasti merindui seDia yang dimaksudkan^^ 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger