Blog Lensa Kamera

Jumaat, 29 Oktober 2010

kErEtA mOdIfiEd...



Cun tak??aduiii,aku tengok,..meleleh air liur ni membara nak wat sebijik macam ni, Cun gila dia modified ViVA ni...Pergghh,rasa nak wat je laa.tapi tak tau laa bila boleh wat ni kan...Body Kit dia,tak usah cakap la..memang 101% aku respek luu bro..memang smart gila,..tapi nak buat tu yang payah,dah la asik kena tipu jaa keja bila nak servis keta...silap2 hari bulan,nak modified keta sebijik macam ni makan belanja ribu2..taa ke naya tu,.. aduii sabar ja la ni jawapnya....tahan2 ati ja ni,ada rezeki lebih tak kemana.. betul taakk???hehe

Yang kat bawah ni,kOrang tak kemaruk nak cuba kat keta korang..aku dah tak boleh tido lena ni dibuatnya...hahaaa







Amacam???ada Berani tak??Jum modified kete anda... hahaha design AVY ni pun okey gak kan?? tapi aku paling minat keta warna kuning tu... takpe2, aku nak buat gak macam tu,tapi kena tunggu dan sabar...hahaha Insyaallah,ada rezeki,tak kemana tu..kan3???hehehe paling penting,kena cari Pot dulu, kalau tak asik kena tipu je keja.. mnatau jumpa kedai aksesori yang murah,kalo murah,leh jalanlah projek ku ni..hahaha amin3..

P/S tinggi sangat angan2 tu,Tak tau dapat ke ta ni..hehe 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger