Blog Lensa Kamera

Isnin, 25 Oktober 2010

Hari ini (25/Okt/2010)

Bosannya ari ni,bngun2 jaaa kwn keja daa teda..ingatkan aku keja ari ni,kes LUPA ba ni..hehe Apa lagi kelam kabut aku dibuatnya coz tengok kwn pun daa teda..Dlm ati ni memaki dorg juga coz tak bangun aku sekali,awass korg.aku ta nak masak ari ni... Maklumlah,aku ni chef dorg,aku teda alamat tak rasa la dorg sup ayam panas n ayam masak merah..hahaaa walaupun aku tau tak berapa sedap tapi abis juga di makan mungkin kelaparan tahap gaban kali sampai tak peduli sedap or tak..hahahaa

Baru jak aku nak mandi,kira nak tengok jam bapa daa skrg ni..tngok2 jaa daa jam 8.12 pagi..mampus aku kena mara coz lambat pergi kerja...Hati aku tak abis2 maki napa dorg tak bangun aku,dorg saja ke nak kenakan aku ni....Pastu aku terus mandi ala2 mandi kerbau ja la coz dah lambat nii...pastu aku pun solat subuh walaupun dah lambat,ni laa kes aku kalo time cuti mesi solat subuh mesti lambat naa buat nii.. Ya ALLAH,maafkn hmba mu ini.. Aku berdosa padamu...Selesai jaa solat subuh,aku pun terus bersiap2 nak pergi ke tempat kerja..Walaupun aku tak berapa sihat ni,badan terasa panas dan suara pun macam tak keluar ni,aku gagahkn diri tuk buat semua tuk coz AKU DAAA LEWATTT...hehee aku paling tak suka buat kerja last2 minit tapi kadang2 aku buat juga.hehehe...

Time aku nak pakai perfume tu,aku ternampak surat warna putih siap ada tulisan TO A&E MO, Serdang Hospital....Laaa,AKU baru teringat aku cuti sakit ari sabtu tu dan terus berCuti selama LAPAN hari (Cuti TAHUNAN).. aduiii, menyampahnya aku..apasal benda macam tu pun aku boleh lupa...nak kata makan semut,takde semut pun mati aku telan..KESIMPULANnya ,aku memang PELUPA n terus PELUPA...daa mkn kismis pun still lagi macam ini,bila laa nak baik penyakit PELUPA aku nii...sabar ja la,da la demam paksa mandi lagi tuu...tambah aku demam,da laa malas nak minum ubat,kalo nak bagi ubat kat patient aku suka,aku kena bagi rasa nak mati ja ...hahaaa

Time demam2 mcm ni,aku duk uma ja la,DUDUK DIAM-DIAM la jawapnya ni..tunggu dan lihat sapa yang MASAK..hahhaaa aku mybe kena masak,ya la aku cuti msti aku cian ngan kwan yang keja tuuu.. jangan susah geng,aku ADA la..setakat masak tu,tutup MATA jaa aku buat...hahaa,, minta puji lagi ba,masak nda berapa, tapi eksyen bukan men..hahhaa


p/S jgn mara geng aku terMaki korg,aku ingat aku keja ari ni... mAaF 
 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger