Blog Lensa Kamera

Rabu, 1 Jun 2011

Bila Sampai Ajal..

Assalamualaikum w.b.t..

Bila sampai ajal ku,
dimana tempat bisa aku bersembunyi,
agar bisa lari dari semua ini,
agar bisa untu terus hidup sebegini,
tiada arah,tiada tujuan.

Bila sampai ajal ku,
dimana harta ku hendak aku simpani,
bisakah dibawa hingga ke mati,
bisakah menandingi kuasa ilahi,
walaupun harta banyak tak terperi,
tak memberi erti apapun pada diri ini.

bila sampai ajal ku,
cukupkah sudah amalan ku selama ini,
cukupkah apa yang ku balas kembali,
walaupun tuhan menyayangi diriku,
tapi diri ku yang hina menzalimi diri sendiri,
dimana akal fikir ku..

Bila sampai ajal aku,
yang pasti blog ini pasti akan sepi,
pasti tiada entry seterusnya lagi,
pasti akan dilupai akhirnya nanti,
dan pasti akan bersemadi disana nanti..

apa yang ku pinta,
moga Al-fatihah dapat kau beri,
buat diri yang serba kekurangan,
kerana selalu alpa dengan keduniaan,
sampai melupakan akhirat disana,
selalu lupa hidup ada pasang surutnya,
sampaikan mati mendatang tidak disedari..
sedarkah aku????

Sekian..
*Dan bila aku mati,pasti Woofer Storm Crew pun tiada lagi...


Kata Achie :Dunia hanya sementara,blog pun untuk sementara..mengertilah
bila aku tiada disini,kerana aku bukan siapa-siapa,kerana aku bukan mengejar trafik
tapi datang disini kerana meluahkan apa yang dihati..sekian..
thank buat blogger yang sedar akan kewujudan blog ini..terima kasih daun keladi..
 



0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger