Blog Lensa Kamera

Khamis, 3 Februari 2011

Gong Xi Fa Chai^^

Salam All..dah tido ke ni or baru nak bangun??aku masih bertahan lagi pagi ni,tak tido lagi laa dari semalam...Setelah berhempas pulas,akhirnya siap juga sebuah novel untuk aku jelajahi..Kini aku kembali dengan misi baca
novel terbaru aku miliki...

Mata aku dah layu ni,dah tak boleh nak buka sangat..Aku nak tido jap,nekad biarlah aku layan dulu mata ini dari terus menderanya...So sebelum nak tido ni aku nak ucap Gong Xi Fa Chai kepada semua kaum cina yang menyambutnya start pada hari ini,dorang mesti bergembira menyambutnya diiringi bunyi mercun disana sini..jangan lupa bagi angpau tau,kalau bagi tu banyak sikit  heheee...
oklah,nak tido dlu,mata dah tak boleh nak tahan sangat ni..aku chow dulu,sekian..



Kata Achie :Kecian kat mata kita yang asik diuji dengan sindrom susah nak tdo...hehee 

 

0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger