Blog Lensa Kamera

Khamis, 24 Mac 2011

Tak suka balik kampung..

Assalamualaikum...

Baru je kat kampung,tapi dah jumpa
banyak saudara ini..banyak yang tanya
kenapa aku jarang balik,dah setahun lebih
gak aku tak balik,bukan lagi study tapi
dah kerja dah tapi masih lagi tak balik2,kenapa
tak balik?ada yang kata aku lupa diri...

Aku lupa diri ke?aku tak nak balik kampung?
perggh,panas gak punggung aku dengar ini,kalau
aku tak nak balik,buat aku balik  kali ini..aku rindu,suka je
balik kampung tapi ada sebab aku tak boleh balik..aku
bukan saja2 tak nak balik,tapi memang takde cuti panjang
nak balik kampung..kalau setakat balik kampung cuti 2,3 hari baik 
tak usah,buang duit dan tenaga je..

Aku tak lupa diri,aku masih tahu asal usul diri aku..aku masih orang 
kampung yang dulu...dan aku bukan macam sesetengah yang lain,dah 
sampai kat bandar tapi tak ngaku asal dari kampung..tak suka nak balik
kampung,.aku suka je ngan kampung,duduk kampung nampak cool je pun..
kampung bukan macam dulu2,kampung pun maju gak..ada api,ada air,ada 
wifi dan bagai2...kampung lagi best,so kalau ada yang tak nak balk kampung tu,balik2 la ye..kecian mak bapak asik merndu tapi dia buat dek je tak nak balik...
Baliklah sebelum terlambat,nanti menyesal tak sudah...Sekian.




0 komen dari budak comel^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

(c)Copyright reserved by Woofer Storm.
Powered by Blogger